* Primaria reincepe, de astazi, blocarea rotilor si ridicarea masinilor parcate ilegal * in ultimii 20 de ani, insa, autoritatile nu s-au preocupat pentru crearea de parcari noi * nici la ora actuala nu exista o strategie coerenta pentru rezolvarea problemei tot mai acute a lipsei locurilor de parcare * exista doar intentii, despre care nimeni nu poate spune clar cand se vor materializa
De astazi, se reia operatiunea de blocare a rotilor, in cazul masinilor parcate in zone unde stationarea este interzisa. Doua echipe ale Directiei de Gospodarire si Administrare Locala, insotite de politisti comunitari, vor imobiliza cu caracatite autoturismele oprite ilegal, iar posesorii vor putea merge mai departe doar dupa ce achita o amenda de 50 lei. Daca proprietarii autoturismelor nu solicita indepartarea dispozitivelor de blocare intr-un interval de 24 de ore, masinile se ridica si se duc intr-un spatiu special amenajat, iar recuperarea lor va costa 500 lei. Dupa cum ne-a informat viceprimarul Doinita Ciocan, actiunea se va desfasura, in prima instanta, in zona centrala a municipiului, pe arterele unde exista indicatoare cu "Stationarea interzisa". "In functie de felul cum vor decurge lucrurile si de gradul de ocupare al echipelor DAGL, se va merge si in cartiere", a precizat Ciocan.
Cu siguranta, aceasta actiune a Primariei va fi primita cu ostilitate, de catre marea majoritate a soferilor braileni. Si asta nu doar in randul celor indisciplinati, care parcheaza voit in zone interzise, din comoditate, fiindca obosesc daca merg cateva zeci de metri pe jos sau, pur si simplu, ca sa arate ca ei nu tin cont de nicio regula. Chiar si conducatorii auto de buna credinta vor intreba, pe buna dreptate: "Unde sa opresc, daca nu exista loc de parcare? N-ar fi normal sa construiti intai parcari si dupa aceea sa blocati rotile masinilor si sa dati amenzi?". In B