Cinci specialisti in comunicare si branding pun in discutie designul bacnotelor romanesti si propun doua noi modele. “Banii nostri ar trebui să exprime în mod constient si programat aspiratii, puncte tari si nevoi, care în cele din urmă sunt parte integrantă din spiritul national”, spun initiatorii proiectului. Sorin Axinte, Daniel Gavrilă, Ramona Sima, Sorin Trâncă si Bojan Spasic, membri ai companie de strategie de brand Patres, lanseaza in discutie publica Valorile neobs
Cinci specialisti in comunicare si branding pun in discutie designul bacnotelor romanesti si propun doua noi modele.
“Banii nostri ar trebui să exprime în mod constient si programat aspiratii, puncte tari si nevoi, care în cele din urmă sunt parte integrantă din spiritul national”, spun initiatorii proiectului.
Sorin Axinte, Daniel Gavrilă, Ramona Sima, Sorin Trâncă si Bojan Spasic, membri ai companie de strategie de brand Patres, lanseaza in discutie publica Valorile neobservate din mâinile noastre, un proiect ce redeseneaza bancnotele astfel încât ele să reflecte aspiratii nationale.
Ideea a pornit de la constatarea ca folosim banii fara sa ne gandim cum arata si ce spun ei despre noi. Totusi ei sunt unul dintre primele lucruri care comunica despre natiunea ce ii foloseste: din momentul in care ajunge in Romania, un strain intra in contact la o casa de schimb cu bacnotele locale si cu designul lor, mostenit de la un an la altul.
„Este o idee care a aparut in urma intrebarilor pe care ni le punem, este o solutie realista si fezabila cu scopul de a transforma si îmbunatati lumea in care traim”, explica Daniel Gavrila, unul dintre initiatori. „Suntem gata sa punem la bataie competente strategice si creative pentru realizarea unor astfel de proiecte, daca cei responsabili se arata interesati. Dar obiectivul nostru este in primul rand de a deschide discutia despre acel