Conform unui studiu realizat de o companie elveţiană şi dat publicităţii de Logitech, la începutul acestei săptămâni, 58% din europenii care şi-au căutat un partener pe Internet au avut parte de întâlniri înşelătoare. Pentru că nu au folosit apelurile video în discuţiile cu potenţialii parteneri, ci s-au bazat pe fotografiile mincinoase trimise de ei, “amorezii virtuali” au avut parte de mari deziluzii când s-au întâ Conform unui studiu realizat de o companie elveţiană şi dat publicităţii de Logitech, la începutul acestei săptămâni, 58% din europenii care şi-au căutat un partener pe Internet au avut parte de întâlniri înşelătoare. Pentru că nu au folosit apelurile video în discuţiile cu potenţialii parteneri, ci s-au bazat pe fotografiile mincinoase trimise de ei, “amorezii virtuali” au avut parte de mari deziluzii când s-au întâ
Conform unui studiu realizat de o companie elveţiană şi dat publicităţii de Logitech, la începutul acestei săptămâni, 58% din europenii care şi-au căutat un partener pe Internet au avut parte de întâlniri înşelătoare. Pentru că nu au folosit apelurile video în discuţiile cu potenţialii parteneri, ci s-au bazat pe fotografiile mincinoase trimise de ei, “amorezii virtuali” au avut parte de mari deziluzii când s-au întâlnit pentru prima dată cu aceştia, faţă în faţă.
Cel mai des s-au păcălit italienii, care, potrivit studiului, conduc în topul înşelătoriilor amoroase de pe Internet, cu 72 de procente. Aproape la fel de naivi s-au dovedit şi germanii, care ocupă locul doi în topul celor care au fost minţiţi în privinţa aspectului de partenerii cunoscuţi pe Internet, cu 58 %, fiind urmaţi de francezi, cu 56%, de britanici, cu 55% şi de olandezi, cu 48%.
Potrivit studiului întocmit de Romael-Sur-Morges, principalele motive ale deziluziilor le-au constituit neatractivitatea partenerului şi greutatea acestuia, în timp ce lipsa părului