Compania Nestle a ales, în premieră, să-şi promoveze pe Internet ciocolata Kit Kat folosind o pagină web descrisă ca fiind ”primul site din lume unde nu se întîmplă nimic”. În afara acestei descrieri, pe respectiva pagină de Internet se află şi binecunoscutul slogan ”Have a Break. Have a Kit Kat” (Ia o pauză. Mănîncă o Kit Kat). Cei care sînt dispuşi la pauze suficient de lungi pe acest site pot observa mici insecte deplasîndu-se pe ecran. În josul paginii mai există un text, scris cu caractere foarte mici, prin care utilizatorii, în cazul în care observă orice fel de activitate pe pagina de web, pot anunţa acest lucru la o adresă de e-mail special destinată ”reclamaţiilor”. Textele sînt plasate pe un fundal alb, în locul obişnuitelor imagini, butoane şi animaţii. Compania Nestle este unul dintre principalii producători mondiali de dulciuri şi cereale, care mai deţine, printre altele, mărcile Nesquik, Joe, Chocapic şi Gold Flakes.
Autori: A.B.
Compania Nestle a ales, în premieră, să-şi promoveze pe Internet ciocolata Kit Kat folosind o pagină web descrisă ca fiind ”primul site din lume unde nu se întîmplă nimic”. În afara acestei descrieri, pe respectiva pagină de Internet se află şi binecunoscutul slogan ”Have a Break. Have a Kit Kat” (Ia o pauză. Mănîncă o Kit Kat). Cei care sînt dispuşi la pauze suficient de lungi pe acest site pot observa mici insecte deplasîndu-se pe ecran. În josul paginii mai există un text, scris cu caractere foarte mici, prin care utilizatorii, în cazul în care observă orice fel de activitate pe pagina de web, pot anunţa acest lucru la o adresă de e-mail special destinată ”reclamaţiilor”. Textele sînt plasate pe un fundal alb, în locul obişnuitelor imagini, butoane şi animaţii. Compania Nestle este unul dintre principalii producători mondiali de dulciuri şi cereale, care mai deţine, printre altele, mărcile Nesquik, Joe, Cho