Pasagerii care cerut despagubiri pentru accidentul din decembrie 2007, cand un avion a acrosat o masina de intretinere aflata pe pista, au pierdut procesul cu compania aviatica Tarom, Tribunalul Bucuresti obligandu-i pe acestia sa plateasca cheltuieli de judecata, anunta Mediafax.
Tribunalul Bucuresti a respins, in 7 ianuarie, "ca prematur formulata" actiunea pasagerilor. De asemenea, instanta i-a obligat pe acestia sa plateasca 17.850 de lei cheltuieli de judecata catre Aeroportul International Otopeni.
Sentinta poate fi atacata cu recurs la Curtea de Apel Bucuresti.
Procesul intentat, initial, la Sectia civila a instantei, a fost mutat la Sectia comerciala, care a respins cererea pasagerilor.
Numarul pasagerilor cursei Tarom implicate in accidentul de pe Aeroportul "Henri Coanda" Otopeni din decembrie 2007 - care au dat in judecata compania, cerand despagubiri de cate 520.000 de euro - a ajuns la 59.
La Sectia civila a Tribunalului Bucuresti au fost inregistrate initial doua actiuni formulate de 16 pasageri ai cursei Tarom din 30 decembrie 2007, care au chemat in judecata compania nationala Tarom si societatea Tez Tour (firma de unde persoanele si-au cumparat biletele de avion), reclamantii solicitand despagubiri de cate 520.000 de euro pentru ca si-au ratat vacantele si au avut avut nevoie de consiliere psihologica.
Prima actiune a fost inregistrat pe rolul Sectiei civile a Tribunalului Bucuresti in 27 februarie, iar in acest proces 14 pasageri ai cursei Tarom cer atat daune materiale, cat si morale pentru ca in urma incidentului aviatic patru dintre ei si-au ratat vacantele, dar si pentru ca au avut nevoie de consiliere psihologica in urma evenimentului.
Avocata Mariana Stefan explica atunci ca in urma incidentului aviatic din 30 decembrie 2007 in care au fost implicati clientii sai, ace