Reteaua nationala de centre comerciale Iulius Mall a inregistrat in 2008 un trafic de peste 30 milioane de vizitatori, dupa ce la spre finele anului si-a adaugat in portofoliu o noua locatie, noul mall din Suceava. Numai pentru centrul comercial din Cluj, anul 2008 a insemnat o cifra de 12,7 milioane de vizitatori, peste asteptarile initiale. "Deschis in luna noiembrie a anului 2007, Iulius Mall Cluj a reprezentat principalul punct de atractie datorita campaniilor de reduceri aplicate cu diver
Reteaua nationala de centre comerciale Iulius Mall a inregistrat in 2008 un trafic de peste 30 milioane de vizitatori, dupa ce la spre finele anului si-a adaugat in portofoliu o noua locatie, noul mall din Suceava.
Numai pentru centrul comercial din Cluj, anul 2008 a insemnat o cifra de 12,7 milioane de vizitatori, peste asteptarile initiale.
"Deschis in luna noiembrie a anului 2007, Iulius Mall Cluj a reprezentat principalul punct de atractie datorita campaniilor de reduceri aplicate cu diverse ocazii si evenimentelor organizate, cat mai ales datorita mixului de chiriasi care include retaileri precum Starbucks, Mango Touch, Kalvin Klein, Miss Sixty, Guess, Jack Wolfskin si o gama diversificata de servicii, de la policlinica privata, pana la spalatorie auto", au declarat reprezentantii companiei.
Iulius Mall Iasi a incheiat anul 2008 cu 6 milioane de vizitatori, dupa ce, in vara, a fost supus unui proces de extindere, in urma caruia suprafata construita a crescut la 38.000 mp, iar cea inchiriabila s-a extins cu 3.000 mp, ajungand la 24.000 mp. Investitia de 9 milioane de euro a adus la Iasi brandurile Inditex (Zara, Bershka, Oysho, Stradivarius si Pull and Bear), a redimensionat zona de foodcourt in cadrul careia s-au deschis doua noi restaurante si a reconfigurat unele spatii de interior.
„Extinderea Iulius Mall Iasi este unul dintre pricipalii