Sistarea activităţilor de sponsorizare, mişcare prin care companiile pot să economisească mai puţin de un procent din venituri, ar trage pe linie moartă zeci de evenimente culturale şi educaţionale sau cluburi sportive. «Sponsorul s-a retras de la echipa de polo. Tocmai campioana noastră şi sportul care ne reprezintă ca judeţ au rămas fără sponsor. E o lovitură puternică, pentru că aportul firmei era foarte important. Fără bani, va fi foarte greu». Chiar dacă,
Sistarea activităţilor de sponsorizare, mişcare prin care companiile pot să economisească mai puţin de un procent din venituri, ar trage pe linie moartă zeci de evenimente culturale şi educaţionale sau cluburi sportive.
«Sponsorul s-a retras de la echipa de polo. Tocmai campioana noastră şi sportul care ne reprezintă ca judeţ au rămas fără sponsor. E o lovitură puternică, pentru că aportul firmei era foarte important. Fără bani, va fi foarte greu». Chiar dacă, la prima vedere, poate părea prea pasională, declarația lui Ion Bungău, președintele campioanei României la polo, CSM Oradea, exprimă situația fără ieșire a clubului său, rămas, în urmă cu o lună, fără finanțarea de circa 100.000 de euro asigurată anterior de retailerul de încălțăminte Leonardo.
Într-un cu totul alt domeniu, Sabine Zellenberg, manager al programului de Executive MBA oferit de WU Executive Academy, cel mai scump, dar și cel mai lăudat de pe piața românească, povestește că „programul a fost lansat în România în urmă cu doi ani, în colaborare cu Erste/BCR și OMV/Petrom care, împreună, au sponsorizat 50 de burse în valoare de câte 35.000 de euro. După cum știți, companiile financiare au fost grav afectate de criza actuală și, prin urmare, Erste s-a văzut nevoită să se retragă din acest proiect. Sperăm ca, atunci când apele se vor liniști, să reluăm această colaborare. Până atunci, căutăm o alternativă. Din păcate, trebui