Zeci de locatari ai unui bloc din Balş au rămas de luni fără apă şi fără căldură, din cauza datoriilor mari pe care asociaţia le-a acumulat către furnizorul de apă. Deşi singura ieşire din această situaţie o reprezintă separarea consumului de apă şi plata restanţelor, peste 80 de familii nu au făcut aceste demersuri până acum.
Peste 80 de familii care locuiesc într-un bloc din Balş au rămas de luni fără apă la robinete. Din cauza datoriilor mari către societatea furnizoare de apă, locatarii au fost obligaţi să facă separarea consumului de apă, prin realizarea unei instalaţii noi, cu contor pentru fiecare locuinţă. O bună parte din cele 100 de familii care locuiesc în blocul G3 de pe strada Nicolae Bălcescu nu au plătit această nouă instalaţie. Mai mult, oamenii au datorii mari la asociaţie, iar pentru a se branşa la această instalaţie trebuie să achite restanţele care, în unele cazuri, ajung şi la 10.000 de lei pentru o familie. Astfel, s-a ajuns în situaţia în care zeci de familii nu au apă şi nici căldură. Locatarii sunt revoltaţi şi spun că furnizorul de apă, Aquatrans, nu ar fi trebuit să le oprească apa pe vechea conductă, în condiţiile în care doar câteva locuinţe au fost racordate la instalaţia nouă.
Contradicţii
Unii locatari acuză firma care s-a angajat să execute lucrările de separare, Aprov Construct, că nu are personal suficient şi nu face la timp branşarea. „Am plătit încă de luni cei 200 de lei care s-au cerut pentru instalaţie. Am luat de la asociaţie şi dovada că suntem la zi cu plata, însă nici până astăzi nu avem apă la robinete. Sunt medic pneumolog şi tratez pacienţi care suferă de boli grave, unele dintre ele transmisibile. Când ajung acasă, nu am apă să mă spăl. Nici căldură nu avem, pentru că avem centrală termică individuală, care nu funcţionează fără apă. În aceeaşi situaţie sunt toţi locatarii acestui b