"Click!" si "Cancan" incep sa se consacre si ca succese de cititori, dupa ce au crescut substantial ca tiraj vandut. Tolo a dat deja topul cotidienelor, care e in linii mari neschimbat sau previzibil:
Titlul/cititori pe aparitie (mii)/variatia (mii)
1. Libertatea: 1379/26
2. Gazeta Sporturilor: 774/24
3. Jurnalul national: 695/-41
4. Cancan: 646/157
5. Pro Sport: 619/32
6. Evenimentul zilei: 558/11
7. Click: 538/155
8. Adevarul: 402/4
9. Romania libera: 256/3
10. Gandul: 248/23
11. Cotidianul: 224/14
12. Compact Bucuresti: 212/40
13. Ziarul financiar: 208/7
14. Gazeta de Sud: 196/7
15. Curierul national: 155/-
16. Ziua: 121/2
17. Curentul: 104/9
Datele complete, mai greu de citit, se gasesc aici. Cateva remarci pe cotidiene, o sa revin si cu alte categorii:
- "Cancan" si "Click!" cresc cu cate 157 si 155 de mii de cititori. Studiul National de Audienta, din care extragem datele, reprezinta in linii mari "raspunsul chestionatilor" la intrebarea "Ce cititi?" (in cazul de fata, pe perioada 15 Octombrie 2007-12 Octombrie 2008). Respondentii nu "mint" atunci cand sunt intrebati, dar pot avea tendinta sa raspunda pozitiv in cazul unor branduri de presa scrisa cu notorietate mare, eventual mostenita de pe alte suporturi media (Pro TV Magazin sau National Geographic-revista, de exemplu). Oarecum, cele doua tabloide cu cea mai marcata ascensiune din 2008, dar cu nume "noi", incep sa se aseze la locul lor in topul cititorilor.
- majoritatea cotidienelor inregistreaza cresteri mai mult sau mai putin semnificative, cu exceptia "Jurnalului national". In zona medie-superioara a topului, mai toate titlurile au beneficiat de campanii de marketing, fie acestea si mult-discutatele inserturi de DVD-uri, CD-uri si carti. Scaderea de la "Jurnalul" pare a fi leg