Piata serviciilor cu valoare adaugata prospera, pe fondul scaderii drastice a bugetelor de publicitate si a incercarii pe care o fac firmele sa-si completeze veniturile din surse alternative, a declarat directorul general al firmei SimPlus, Dan Boabes.
Specialitatea companiei este furnizarea de servicii interactive pentru televiziuni, pe care exista un trafic mare si un potential de dezvoltare important.
Anul trecut, SimPlus a avut un profit de 200.000 de euro, la o cifra de afaceri de 10 ori mai mare. Boabes spera ca anul acesta, in pofida crizei, firma isi va majora profitul.
Transcriptul interviului:
Cu ce anume se ocupa firma Simplus?
Cu tot ceea ce inseamna interactivitate in zona de telefonie mobila, mai exact utilizarea telefonului mobil pentru a face plati, a interactiona cu canale media (Tv, radio,print) sau pentru distractii(mobile content, sonerii, jocuri).
Deci nu e vorba numai de servicii de SMS. Stiu ca firma dv. asigura serviciul de televoting din cadrul Eurovision.
Da, oferim servicii de SMS, dar si servicii de voce. Practic, ne ocupam de servicii cu valoare adaugata.
Cu valoare adaugata. Adica acestea sunt servicii tertiare, cuadernare, sau cum se numesc ele?
Este vorba despre servicii cu suprataxa, pentru a fi mai usor de inteles.
Cati clienti aveti?
Sunt sute de clienti, mai ales in zona de televiziune, unde noi ne-am specializat si lucram in prezent cu 16 canale tv.
In total, cate posturi tv-target sunt in Romania pentru firma dvs?
In jur de 20 si ceva, pana in 30 de posturi in care noi putem sa folosim aceste servicii.
Cam cat din total? 60% din piata?
Noi ne-am axat pe televiziune, interactivitate in televiziune, aici fiind zona cea mai interesanta din punctul de vedere al traficului si potentialului de dezvol