Peste 22.500 de locuri de munca au fost create, sau altfel spus, au fost puse "la adapost" in Marea Britanie, odata cu semnarea unui contract in valoare de 7,5 miliarde de lire sterline, pentru inlocuirea trenurilor expres imbatranite si aprobarea unui proiect de regenerare masiva in zona fostei uzine auto MG Land Rover din Longbridge.Consortiul Agility Trains (condus de englezi), care include constructorul de trenuri Hitachi si grupul de servicii John Laing and Barclays, va construi si intretin
Peste 22.500 de locuri de munca au fost create, sau altfel spus, au fost puse "la adapost" in Marea Britanie, odata cu semnarea unui contract in valoare de 7,5 miliarde de lire sterline, pentru inlocuirea trenurilor expres imbatranite si aprobarea unui proiect de regenerare masiva in zona fostei uzine auto MG Land Rover din Longbridge.
Consortiul Agility Trains (condus de englezi), care include constructorul de trenuri Hitachi si grupul de servicii John Laing and Barclays, va construi si intretine o flota de noi trenuri "super expres" pentru linia Great Western si cea de pe coasta de est.
Potrivit Departamentului pentru Transport al Marii Britanii, acest contract va asigura peste 12.500 de locuri de munca.
Pentru a putea produce si intretine noile trenuri electrice si diesel, Agility Trains intentioneaza sa construiasca o noua fabrica in Marea Britanie, precum si o serie de noi depouri in localitatile Bristol, Reading, Doncaster, Leeds si vestul Londrei.
Noul lot de trenuri va inlocui stocul existent, ce a fost cumparat de Caile Ferate Britanice in anii 1970 si 1980.
Pe de alta parte, guvernul a aprobat si planul in valoare de 750 milioane de lire pentru regenerarea zonei Longbridge, situata la sud de Birmingham, masura ce va crea inca 10.000 de locuri de munca.
Rata somajului in Marea Britanie a aj