Compania Starbucks Corp intra pe piata de cafea instant. Compania va lansa oficial produsul Via instant saptamana viitoare, iar incepand de luna viitoare acesta va fi disponibil pe piata din intreaga lume.
Potrivit oficialilor companiei, noul sortiment de cafea a fost testat si perfectionat timp de 20 de ani si are gustul Starbucks, informeaza Reuters.
Intrand pe piata instant a cafelei, compania devine un adevarat concurent pentru brandurile exclusive care se vand in marile supermarketuri. Printre cei care vor fi amenintati de Starbucks se numara si Nescafe, Sanka si alte produse ale Kraft Foods.
Noul produs va fi comercializat in principal pe pietele din Europa, Asia si SUA, in contextul in care piata globala a cafelei instant ajunge la un total de 17 miliarde de dolari.
In cel de-al patrulea trimestru al anului 2008, Statele Unite au contribuit cu 2 miliarde de dolari la veniturile totale ale companiei de 2,6 miliarde.
Compania Starbucks Corp intra pe piata de cafea instant. Compania va lansa oficial produsul Via instant saptamana viitoare, iar incepand de luna viitoare acesta va fi disponibil pe piata din intreaga lume.
Potrivit oficialilor companiei, noul sortiment de cafea a fost testat si perfectionat timp de 20 de ani si are gustul Starbucks, informeaza Reuters.
Intrand pe piata instant a cafelei, compania devine un adevarat concurent pentru brandurile exclusive care se vand in marile supermarketuri. Printre cei care vor fi amenintati de Starbucks se numara si Nescafe, Sanka si alte produse ale Kraft Foods.
Noul produs va fi comercializat in principal pe pietele din Europa, Asia si SUA, in contextul in care piata globala a cafelei instant ajunge la un total de 17 miliarde de dolari.
In cel de-al patrulea trimestru al anului 2008, Statele Unite au