Uzina Dacia a demolat sambata pavilionul administrativ, cea mai inalta cladire de pe platforma de la Mioveni, de circa 50 de metri, un simbol al industriei auto romanesti. Spatiul ramas liber in urma imploziei va fi destinat unei parcari de 600 de locuri, a anuntat compania.
Fix la orele 15, pavilionul a devenit istorie. La fata locului s-au strans peste 1000 de curiosi care au dorit sa participe la acest eveniment. Doua autospeciale de pompieri au stropit locul cu tunuri de apa. O zona de protectie de 200 de metri in jurul pavilionului a fost restrictionata accesului.
Cea mai mare parte din explozibil a fost plasata la subsol, fundatia fiind foarte puternica.
Pavilionul administrativ a fost construit in anul 1973, potrivit datelor oferite de Dacia. Cladirea, formata din parter, mezanin si opt etaje, reunea in 2008 circa 550 de salariati.
De-a lungul timpului, aici au lucrat directorii generali Dacia, personalul TESA si cei de la proiectare.
Uzina Dacia a demolat sambata pavilionul administrativ, cea mai inalta cladire de pe platforma de la Mioveni, de circa 50 de metri, un simbol al industriei auto romanesti. Spatiul ramas liber in urma imploziei va fi destinat unei parcari de 600 de locuri, a anuntat compania.
Fix la orele 15, pavilionul a devenit istorie. La fata locului s-au strans peste 1000 de curiosi care au dorit sa participe la acest eveniment. Doua autospeciale de pompieri au stropit locul cu tunuri de apa. O zona de protectie de 200 de metri in jurul pavilionului a fost restrictionata accesului.
Cea mai mare parte din explozibil a fost plasata la subsol, fundatia fiind foarte puternica.
Pavilionul administrativ a fost construit in anul 1973, potrivit datelor oferite de Dacia. Cladirea, formata din parter, mezanin si opt etaje, reunea in 2008 circa 550 de salariati.