De mai bine de un secol, revistele dedicate celor două sexe au declanşat războiul masculin versus feminin. De mai bine de un deceniu, publicaţiile de gen adresate sexului tare par să fi găsit reţeta reconcilierii celor două tabere. Cum să înţelegi femeile? O întrebare eternă a bărbaţilor, ce pare să-şi fi găsit un răspuns foarte simplu: citind în mod constant reviste pentru bărbaţi! Pare neverosimil, însă concluzia aparţine revistei „Science of America” şi a fost emisă după efectuarea unor teste cât se poate de serioase. Astfel, în urma testelor s-a demonstrat că 80% din bărbaţii cu vârste cuprinse între 18 şi 45 de ani care citesc astfel de reviste sunt net favorizaţi în încercarea lor de a înţelege eternul mister feminin.
Evaluarea a avut loc în laboratoare, în condiţii foarte stricte. Clasamentul final arată că, spre deosebire de lectorii magazinelor auto (în procent de 56%), ai revistelor de IT (23%), ai celor care preferă revistele culturale (38%), pasionaţii revistelor dedicate sexului tare par să înţeleagă mult mai bine psihicul feminin. În consecinţă, aceştia au şi cea mai mare rată de reuşită în relaţiile cu sexul frumos.
Bref, invitaţi să ghicească, fără să le vadă chipul, gusturile unor femei alese la întâmplare şi pe care nu le cunoşteau, pasionaţii magazinelor pentru bărbaţi au punctat cel mai bine. La finalul testului şi al unui joc de întrebări-răspunsuri, care urmăreau stabilirea unui contact, femeile care participaseră la test au fost invitate să descrie bărbaţii care li se păruseră cei mai seducători.
Bărbaţii care erau fanii revistelor dedicate lor au primit 72% din sufragii. Pentru cei care asociază aceste reviste cu fotografiile cel puţin indecente, cu abundenţa sex-simbolurilor care nu fac decât să supraliciteze frumuseţea fără fond, cu modul de abordare a femeilor în general, pare un nonsens. Şi totuşi,