1.294.000 de români au urmărit, în medie, fiecare episod
Telenovela “Regina”, difuzată Acasă, de luni până joi, de la ora 20.30, îşi menţine statutul de lider absolut de audienţă. Conform datelor oferite de Gfk România, “Regina” a condus în topul ratingurilor, pe 2 targeturi importante de populaţie, în săptămâna 9-12 februarie.
În rândul persoanelor de toate vârstele din mediul urban, postul Acasă a înregistrat cu această producţie o medie de rating de 11,4 puncte şi o cotă de piaţă de 22,8%, cifre care arată că la “Regina” s-au uitat, în fiecare seară a difuzării, în medie, peste 1.294.000 de persoane.
“Regina” a avut cel mai mare succes, săptămâna trecută, şi în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban. Acasă a înregistrat cu cea mai recentă telenovelă din portofoliul său o medie de 13,0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29,0%.
Cel mai mare vârf de audienţă atins pe acest segment de populaţie în perioada 9-12 februarie a fost de 18 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38 procente, fiind înregistrat joi, 12 februarie, în “minutul de aur” 22.05.Deşi este cea mai de impact producţie a Antenei 1, telenovela Fetele Marinarului nu a reuşit să atingă acest nivel de audienţă. Într-un comunicat al postului din Băneasa se precizează că joi, 12 februarie, de la ora 22, când a fost programat acest film de televiziune, Antena 1 a obţinut un rating de 7 puncte şi 15,6% cotă de piaţă. Nici măcar primul episod al telenovelei, difuzat pe 2 februarie, nu a întrecut “Regina”: a reuşit să adune 11,1 puncte de rating, şi acelea doar din rândul categoriei “oameni cu studii superioare şi venit mediu”. (D.P.)
1.294.000 de români au urmărit, în medie, fiecare episod
Telenovela “Regina”, difuzată Acasă, de luni până joi, de la ora 20.30, îşi menţine statutul de lider absolut de audienţă. Conform datelor