Grupul internaţional Publicis îşi uneşte cele 3 agenţii de media existente pe piaţa românească în cel mai solid grup local de negociere sub numele de PGM (Publicis Groupe Media), cu scopul de a-şi înbunătăţi performanţa în comunicare a clienţilor şi de a optimiza investiţiile de marketing."Acest demers are mai multe avantaje"În România, grupul Publicis este format din Zenith Media, Optimedia şi Starcom Media Vest,având o cotă de piaţă de 25.1%.
"Acest demers are mai multe avantaje, pe mai multe planuri. În primul rând, suntem 3 entităţi diferite ca şi ADN, fiecare are particularităţile sale şi tocmai de aceea învăţăm unii de la alţii şi împărţim expertiza pe care o avem fiecare pe o anumită categorie", a declarat pentru Curierul Naţional, Ştefan Iordache, Managing Director Starcom MediaVest România. Acesta mai susţine că "Publicis Groupe Media are şi un plan de traininguri comune, de dezvoltare profesională a colegilor noştri".În plus,"din punctul de vedere al volumelor consolidate, avem un alt avantaj foarte important în industria noastră. Fiind cel mai mare grup de media din România (potrivit datelor furnizate de RECMA), acest volum determină o eficientizare a investiţiilor clienţilor noştri", potrivit lui Ştefan Iordache."Un pas prin care ne aliniem la schimbările din reţeaua din care facem parte""Grupul internaţional Publicis are resursele necesare şi forţa pentru a fi liderul pieţei, oferind soluţii optime clienţilor săi. Această mişcare strategică este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbările din reţeua din care facem parte, dar este totodată şi un avantaj competitiv în contextul economic actual", a arătat Ştefan Iordache.
Astfel, Publicis Groupe Media va profita de conexiunile fiecărei agenţii în parte pe piaţa pe care operează la nivel local pentru a dezvolta noi strategii de media şi pentru a identifica noi oportunităţi. "Pentru a ne ajuta