Potrivit reprezentanților Flamingo, anul acesta ritmul de creştere a segmentului de LCD-uri şi plasme va rămâne constant pe fondul schimbărilor produse pe piața telecomunicațiilor Flamingo International a raportat pentru 2008 o creştere de 100% a volumului de vânzări pentru plasme și LCD-uri, de la 25.000 unități în 2007, la 50.000 în 2008. Valoarea produselor vândute a crescut cu 75%, de la 47 milioane RON în 2007, la 84 milioane RON în 2008, însă, în acest an, oficialii
Potrivit reprezentanților Flamingo, anul acesta ritmul de creştere a segmentului de LCD-uri şi plasme va rămâne constant pe fondul schimbărilor produse pe piața telecomunicațiilor
Flamingo International a raportat pentru 2008 o creştere de 100% a volumului de vânzări pentru plasme și LCD-uri, de la 25.000 unități în 2007, la 50.000 în 2008. Valoarea produselor vândute a crescut cu 75%, de la 47 milioane RON în 2007, la 84 milioane RON în 2008, însă, în acest an, oficialii companiei se așteaptă la o stagnare a pieței de profil.
Datorită scăderilor de preț, această categorie de produse a devenit accesibilă unui număr din ce în ce mai mare de români, care preferă LCD-urile şi plasmele în detrimentul aparatelor TV clasice. Pe lângă funcţiile inovative şi performanțele pe care le oferă, televizoarele moderne asigură recepționarea programelor TV transmise în format digital.
”Televizoarele LCD conduc în topul celor mai bine vândute produse electronice, iar acest trend se va menține și în perioada următoare. Mai nou, această evoluție va fi susținută și de schimbările preconizate pe piața telecomunicațiilor. Proiectul propus de Ministerul Comunicațiilor privind tranziția de la televiziunea analogică la cea digitală nu va face decât să încurajeze vânzările de televizoare LCD și cu plasmă de ultimă generație, deoarece multe dintre echipamentele vechi vor trebui înlocuite datorită inc