De obicei logoreea nu este niciodata un lucru bun, dar este si mai rau daca o manifesti la locul de munca. O vorba din batrani spune ca trebuie sa masori de zece ori si sa tai o singura data.
Cam asa trebuie sa ne raportam si la vorbele noastre atunci cand suntem la munca si sa fim fim constienti ca sunt unele lucruri care nu trebuie impartasite colegilor, ne sfatuieste Linda Lopeke, citata de MSN.
E mai bine sa iti tii gura inchisa decat sa impartasesti tuturor despre problemele tale cu stomacul sau cele intime.
Consilierul in cariera Linda Lopeke este de parere ca unii vorbesc foarte mult pentru ca le place cum suna vocea lor, fie nu au o viata personala si cred ca dezvaluirea detaliilor intime ii va face sa aiba una.
Care sunt insa lucrurile pe care nu trebuie sa le dezvalui colegilor de munca? Asta nu inseamna ca la munca trebuie sa fie o tacere de mormant, dar trebuie pastrate limitele intimitatii in asa fel incat sa nu fie afectate relatiile de munca. Daca spunem mai mult decat este nevoie atunci imaginea noastra ca profesionisti va fi stricata.
In primul rand nu trebuie sa le dai colegilor tai informatii despre salariul tau. Este suficient sa stii tu si cei de la resurse umane. Daca nu iti tii gura inchisa o sa demonstrezi ca nu esti o persoana capabila sa tina secrete.
Nu e cazul sa le spui tuturor istoria ta medicala. Sincer acum, nu prea ii pasa nimanui de durerile tale de cap, de ultima ta operatie sau de problemele tale de infertilitate. Pentru angajatorul tau problemele de sanatate vor reprezenta doar un risc, vei deveni un angajat cu un mare grad de risc.
Daca imprastii barfa sa stii ca inevitabil vei deveni subiect de barfa. Cel mai bine e sa te feresti de barfe daca vrei sa fii un angajat model.
Incearca sa nu te plangi colegilor tai de munca pe care o faci