Ruukki Romania, filiala locala a grupului finlandez Rautaruukki, si-a bugetat pentru anul acesta o crestere de circa 20-30% a vanzarilor, datorita dezvoltarii sectorului logistic, care va fi mai putin afectat de criza financiara.
Finlandezii nu au publicat pana in prezent rezultatele financiare pe anul 2008, insa avand in vedere cotele de piata propuse pentru anul acesta, Ruukki ar putea atinge o cifra de afaceri de circa 50 mil. euro.
Ruukki a finalizat anul trecut o investitie de 35 de milioane de euro in constructia unei fabrici in localitatea Bolintin Deal, unul dintre cele mai mari centre de productie din afara Finlandei, care ii va permite sa atace mai puternic segmentele de piata pe care activeaza - structuri metalice, panouri termoizolante, profiluri metalice si acoperisuri din tabla tip tigla.
"Anul acesta va fi foarte interesant din punctul de vedere al reactiilor pe care le vor avea companiile in functie de evolutia pietei. Cine va reusi sa-si schimbe strategia rapid in ritmul pietei va avea de castigat. De aceea noi am pregatit strategii pe termen scurt, in care sa facem pasi mici", a declarat Zoltan Szoke, noul country sales manager al Ruukki Romania, care l-a inlocuit de la 1 ianuarie pe Valentin Nita.
Zoltan Szoke face parte din echipa Ruukki Romania inca din 2002, ocupand pozitia de sales manager direct sales, pozitie din care a coordonat dezvoltarea si activitatea echipei de vanzari.
Subsidiara locala a Rautaruuukki a inregistrat de la intrarea pe piata in 2001 cresteri anuale de circa 60-80%, care au determinat grupul finlandez sa devina producator pe piata locala pentru a reduce timpul de livrare a produselor si implicit a costurilor de transport, care pentru unele categorii de produse ajung la 10-15%.
"Fabrica si-a adus un aport insemnat asupra businessului Ruukki si ne bazam in continuare pe faptul ca am