După ce un bucureștean și-a avariat într-o groapă mașina asigurată full CASCO, firma asigurătoare refuză să-i plătească daunele, susținând că nu i-au fost reclamate defecțiunile. Sursa: Răzvan Vălcăneanțu
Problemele lui Marius Iancu au început din toamna anului trecut, când a avut ghinionul să nimerească cu mașina aproape nouă într-una dintre numeroasele gropi ale Capitalei. În urma accidentului, au fost avariate roata din stânga-față a mașinii și caseta de direcție. Firma la care avea asigurarea full CASCO a plătit doar pentru problemele la roată, susținând că cele de la direcție nu i-au fost reclamate. Așa că bărbatul stă de luni întregi fără mașină, fără să se întrevadă vreo portiță de rezolvare a conflictului.
Taxă de 200 de euro pentru deschiderea dosarelor
Bucureșteanul Marius Iancu susține că, după accidentul din toamnă, a mers la centrul de daune al Omniasig de pe Calea Griviței, unde a deschis două dosare: unul pentru caseta de direcție și al doilea pentru câteva zgârieturi în parcare. „Mașina nu putea fi mișcată pe roțile ei deoarece avea probleme la sistemul de direcție și nici roata avariată nu permitea acest lucru, așa că am înlocuit roata «strâmbă» pentru a putea să o duc la centrul de daune. Au deschis dosarele și am plătit 100 de euro pentru fiecare”, povestește Marius Iancu.
Programarea la service-ul MHS Motors s-a făcut pentru 4 noiembrie. Abia pe 28 decembrie a fost chemat să ridice mașina. A constatat că nu i se verificase sistemul de direcție și că era imposibil ca automobilul să circule pe roțile lui, așa că a refuzat să îl ridice și a cerut redeschiderea dosarului. „Am sunat la Omniasig să întreb care este procedura pentru astfel de cazuri și am primit următorul răspuns: «Ne pare rău, sunt puține șanse să obțineți vreo despăgubire. Există totuși o speranță, însă avem nevoie de un formular speci