Cumparatorii unui spray nazal din Australia s-au plans autoritatilor ca reclama acestui medicament, care are sloganul "Vrei mai mult sex?", dauneaza grav copiiilor care nu inteleg mesajul.
Astfel, reclama care ii "ofenseaza" pe cei mici va fi indepartata de pe toate panourile publicitare stradale, informeaza Daily Mail.
Autoritatea de publicitate (ASA) a primit 520 de plangeri impotriva sloganului stradal care promite barbatilor o viata sexuala mai buna.
Reclama mai apare insa pe 196 de site-uri, iar parintii s-au plans ca micutii ii intreaba de legatura care exista intre spray-ul nazal si calitatea sexului.
Producatorii medicamentului au spus ca mesajul nu este indraznet pentru lumea noastra in care nu mai exista nimic tabu. "Reclama noastra nu utilizeaza un limbaj licentios sau obscen. Conceptul ei este de a atrage barbatii catre acest produs daca vor un act sexual de calitate", a spus Michael Spira, din partea producatorilor.
ASA le-a inaintat cererea de indepartare a panourilor pentru "asigurarea sanatatii publice". Autoritatile au precizat ca acest caz nu trebuie mediatizat pentru ca nu este pentru prima oara cand cuvantul "sex" este folosit ca o strategie de marketing.
Cumparatorii unui spray nazal din Australia s-au plans autoritatilor ca reclama acestui medicament, care are sloganul "Vrei mai mult sex?", dauneaza grav copiiilor care nu inteleg mesajul.
Astfel, reclama care ii "ofenseaza" pe cei mici va fi indepartata de pe toate panourile publicitare stradale, informeaza Daily Mail.
Autoritatea de publicitate (ASA) a primit 520 de plangeri impotriva sloganului stradal care promite barbatilor o viata sexuala mai buna.
Reclama mai apare insa pe 196 de site-uri, iar parintii s-au plans ca micutii ii intreaba de legatura care exista intre spray-ul naz