ARBO Interactive reprezinta Mobile.ro, extensia romaneasca a serviciului Mobile.de, detinut de eBay, in urma unui deal incheiat miercuri, 18 februarie, a declarat Calin Rotarus, general manager ARBO Interactive, dupa intalnirea cu cititorii HotNews.ro. Rotarus estimeaza ca piata de publicitate online va creste moderat in 2009, iar asta mai curand din bugetele clientilor relativ mici, cu nevoi de comunicare, in timp ce marii advertiseri ar putea ramane la un nivel mai scazut. Cota de piata a internetului in totalul cheltuielilor cu reclama va fi cu siguranta mai mare, mai crede Rotarus, iar asta nu fiindca bugetele de pe print si TV se vor diminua.
Intalnirea online s-a incheiat.
Asculta interviul integral
Descarca interviul in format MP3
Iulian Comanescu: Ce mai faci, Calin?
Calin Rotarus: Incerc sa vad daca criza asta este o oportunitate sau un pericol.
Iulian Comanescu: Da, deci – cu Calin Rotarus, de la ARBO foarte Interactive in ultima vreme, despre oportunitate in chip de criza, in continuarea discutiei cu cititorii HotNews.ro, unde ai spus ca ianuarie 2009 a fost pentru ARBOinteractive, fata de 2008, doar 23 la suta din venituri. Totusi, scaderile din ianuarie nu vor fi relevante pentru tot anul. Cum va fi 2009? Poti avansa o cifra, un educated guess?
Calin Rotarus: Ceea ce s-a intamplat din vara lui 2008, cand au inceput incet-incet sa scada bugetele, culminand cu rezultatul asta dezastruos din ianuarie, e dupa mine un efect al sperieturii, asa cum am spus si pe site. Incepand din martie, ma astept sa avem de-a face cu o criza. Moment foarte interesant din viata tuturor, tinand cont de faptul ca pana acum, in ultimii sapte-opt ani, toti am trait traumele unei cresteri economice foarte mari. Inainte de asta, a fost o dezorientare, o lipsa de valori, de repere, foarte m