Prin lansarea modelului BlackBerry Curve 8900 de către Orange, RIM are arsenalul complet pregătit pentru asaltul pieţei româneşti. Rezistenţa autohtonă pe segmentul consumer este însă puternică. Un singul model le mai lipsea canadienilor de la Research In Motion (RIM) pentru ca generaţia lor cea mai recentă de smartphones să fie complet reprezentată şi în România. La câteva zile după ce modelul 8900, cel mai subţire şi uşor BlackBerry de până acum, se lansa pe pieţele i
Prin lansarea modelului BlackBerry Curve 8900 de către Orange, RIM are arsenalul complet pregătit pentru asaltul pieţei româneşti. Rezistenţa autohtonă pe segmentul consumer este însă puternică.
Un singul model le mai lipsea canadienilor de la Research In Motion (RIM) pentru ca generaţia lor cea mai recentă de smartphones să fie complet reprezentată şi în România. La câteva zile după ce modelul 8900, cel mai subţire şi uşor BlackBerry de până acum, se lansa pe pieţele internaţionale, acesta a fost promovat şi pe piaţa românească, prin operatorul Orange. Telefonul se adaugă celor lansate deja de către acelaşi operator – 9000 Bold şi 8220 Pearl Flip – şi de rivalul Vodafone, care are în ofertă modelul exclusiv Storm şi acelaşi 9000 Bold.
Telefoanele produse de RIM, percepute în trecut doar ca maşinării de buzunar pentru trimis e-mailuri, au crescut în popularitate în ultimii ani, mai ales în rândul consumatorilor business, dar, mai nou, şi în segmentul utilizatorilor individuali. Pe piaţa americană, BlackBerry deţine o cotă de 54% din vânzările de smartphones, iar la nivel mondial are 17,5% din această piaţă. Modelele produse de canadieni sunt prezente în 150 de ţări, prin 124 de operatori telecom, iar anul trecut au vândut 25 de milioane de dispozitive mobile.
După ce s-a impus în America, piaţa europeană, deci implicit şi România, au devenit un obiectiv major pentru creştere