Indiferent că sunteţi motivaţi de o carieră, de o mărire de salariu sau de avansare, pentru a avea rezultatele dorite este nevoie să aveţi în vedere lucrurile pe care angajatorul le apreciază.
Două dintre cele mai apreciate caracteristici ale unui angajat sunt să fie entuziast şi silitor. În acest sens, trebuie să fiţi pregătit pentru orice situaţie care v-ar putea solicita la maximum. „Concentraţi-vă asupra a ceea ce faceţi atunci când sunteţi la muncă. Nu vă lăsaţi distras de orice detaliu. Rămâneţi pe poziţii, fiţi pregătiţi pentru orice confruntare“, notează specialiştii de la www.ele.ro, care vă sfătuiesc să nu vă feriţi să-i lăsaţi pe ceilalţi să ştie ceea ce puteţi dumneavoastră să faceţi. În plus, dovediţi că sunteţi o persoană abilă, mai ales că şefii îşi doresc angajaţi care se descurcă pe cont propriu şi nu pun mereu întrebări pentru orice. Dacă nu puteţi lua o hotărâre, asiguraţi-vă că vă prezentaţi la el cu măcar o soluţie.
Munciţi mult, dar mai luaţi şi câte o pauză
Alt sfat este şi acela de a fi constant în ceea ce faceţi şi în ritmul de lucru şi de a vă încadra în timp (nu vă lăsaţi pe ultima sută de metri). „Fiţi organizat! Stabiliţi ce aveţi de făcut în ziua următoare înainte de a pleca de la birou. Organizaţi-vă activităţile în ordinea importanţei. Pare un «truc» simplist, dar are rezultate vizibile“, spun specialiştii www.myjob.ro, care vă atrag atenţia asupra faptului că, dacă doriţi să avansaţi în carieră, trebuie să faceţi mai mult decât lucrurile menţionate în fişa postului dumneavoastră. Totuşi, mai luaţi câte o pauză, deoarece, spun specialiştii, o minte limpede vă va ajuta să vă faceţi treaba în jumătate din timpul necesar atunci când sunteţi stresat şi obosit.
Comunicarea - cheia tuturor succeselor
Pentru a vă apropia de modelul angajatului perfect trebuie, potrivit specialiştilor, şi