În așteptarea șoselelor zburătoare promise de edili, șoferii și-au găsit o scurtătură, care-i ajută să ocolească blocajul de la Răzoare. Sursa: Oana BotezatuSursa: Oana Botezatu
1 /.
Sătui să tot aștepte autostrăzile suspendate, proiectele de străpungere și penetrare - fluidizarea traficului promisă de toți edilii Capitalei, de la Halaicu încoace, bucureștenii se gospodăresc singuri. Își croiesc scurtături spre birou, își împart frățește trotuarul de lângă blocuri și le dau peste nas primarilor care așteaptă campania electorală ca să mai traseze zece locuri de parcare.
În sectorul 6 al Capitalei, locatarii din blocurile aflate în perimetrul străzilor Cara Anghel, Tolbei, Meseriașilor, Aleea Haiducului și Bulevardul 1 Mai parchează, de ceva timp, pe un teren viran aflat între Complexul Militar Hai ducului și Cimitirul Ghencea.
În același perimetru, bucureștenii sătui să stea cel puțin o jumătate de oră pentru a trece de sensul giratoriu de la Răzoare au făcut o scurtătură.
Un drum de maximum 5 minute
Drumul merge în continuarea Bulevardului 1 Mai (fostă Strada Compozitorilor), pe lângă cimitir și Complexul Militar, ajunge în strada Constantin Marinescu și, de aici, în Drumul Sării. Traseul te duce fix către strada Mihail Sebastian și apoi în centrul orașului.
„Cărarea” nu are decât un sens de mers, iar dimineața se trece cu rândul. Mai rău e după o ploaie sau ninsoare, când nu poți accelera prin gropile drumului ca de țară.
„De la capătul bulevardului (1 Mai - n.r.) și până în Drumul Sării faci trei-patru minute, iar până la Sebastian, încă vreo două. Depinde și cu câți șoferi te întâlnești pe traseu și cât de repede te strecori la Drumul Sării”, spune Florin I., unul dintre bucureștenii care folosesc cu regularitate scurtătura.
Chiar dacă în teren nu se vede