Vedeţi? Privighetoarea cântă!!!
Pe modelul, "un creator de modă adevărat trebuie să se gândească şi la cei mai puţin privilegiaţi" sau dotaţi, Cătălin Botezatu "a scos păsărica pe gură", cum s-ar spune, într-o emisiune a lui Cătălin Măruţă, declarând, mai în glumă, mai în serios, că vrea să lanseze pe piaţă chiloţi bărbăteşti cu "push-up". Cum s-ar spune, să ridice mingea la fileu. Să cânte cucu fericit de la înălţimea copacului. Să stea cocoşul falnic pe gard. Deci..."toate pânzele sus".
Cum spunea Botezatu, deja expert în ceea ce priveşte lenjeria de corp masculină, "de ce să ne păcălească în halul ăsta numai ele, femeile?", chiloţii cu push-up ar fi bineveniţi "pentru cei care n-au..." fermitate în "exprimare" sau lipsuri "materiale". Ideea creatorului român nu este chiar inovatoare, deoarece acest tip de chilot a fost deja inventat, cunoscutul brand de costume de baie bărbăteşti Aussiebum, dar nu numai, având deja pe piaţă astfel de "piese" care se adresează bărbaţilor mai timizi. Motto-ul campaniei lor publicitare este: "Nu este ceea ce vezi, dar este ceea ce îţi doreşti cel mai mult".
Dar, lăsând gluma la o parte, într-o societate modernă, în care se promovează egalitatea între sexe, astfel de creaţii vestimentare nu ar trebui privite ca nişte ciudăţenii în ale modei, atât timp cât "push-up"-ul a fost, de mult, adoptat de partea feminină. Piaţa oferă, consumatorul este liber să aleagă.
NEWSBARBIE PE CATWALK. Celebra păpuşă Barbie a aniversat la sfârşitul săptămânii trecute 50 de ani de existenţă, prilej cu care, în cadrul Săptămânii Modei de la New York, s-a organizat o prezentare inedită, anunţă cotidianul USA Today. Aproape 50 de designeri, printre care Donna Karen, Vera Wang, Calvin Klein şi Michael Kors, au creat ţinute inspirate de garderoba lui Barbie, creaţii îmbrăcate de 50 de modele. Ken, parte