Germanii sar pe autoturismele Logan Sindicatul Automobile Dacia a fost informat, ieri, de catre administratie, ca uzina trebuie sa majoreze productia de la 1.085 la 1.200 de masini pe zi, dupa ce piata auto din Germania a fost deblocata, potrivit viceliderului sindical Ion Iordache. Potrivit acestuia, sindicatul a fost informat ca trebuie sa mareasca productia de masini ca urmare a comenzilor venite din Germania. Totodata, angajatii au fost anuntati ca vor lucra si in trei zile de sambata, respectiv in 28 februarie, 14 si 21 martie, pentru ca se estimeaza ca Germania va comanda 30.000 de autoturisme in urmatoarele doua luni, cu 5.000 de unitati mai mult decat pe tot parcursul anului 2008.
"Principalul obiectiv este pastrarea cat mai multor locuri de munca. Am fost informati de conducerea fabricii ca trebuie sa marim cadenta si o vom face, ne intristeaza ca aceste comenzi sunt numai pentru doua luni, in conditiile in care problema noastra este piata auto interna, care este moarta. Cert este faptul ca disponibilizarile personalului angajat pe perioada determinata vor inceta si va urma o reasezare a locurilor de munca prin care sa putem mari cadenta de productie si sa putem onora comenzile", declarat Ion Iordache. Constructorul auto a avut o cadenta de productie de 1.085 de unitati pe zi, cu 20 la suta mai putine fata de cele 1.360 de unitati inregistrate zilnic anul trecut, ca urmare a scaderii drastice a cererii atat pe piata interna, cat si la nivel mondial. Totodata, productia Dacia a fost oprita in mai multe zile din octombrie, noiembrie, decembrie si ianuarie 2009. Ultima intrerupere a activitatii la Dacia a fost pentru o perioada de doua saptamani, muncitorii revenind la lucru in 8 februarie.
Germanii sar pe autoturismele Logan Sindicatul Automobile Dacia a fost informat, ieri, de catre administratie, ca uzina trebu