Henry Holland a creat designul noului ambalaj al gumei de mestecat Wrigley's Extra, Extra Big One.
Cele doua editii limitate ale gumei de mestecat au fost inspirate din motto-ul: "Passio Factioni", sau pasiune pentru fashion, anunta Female First.
Pentru noul design al pachetelor Henry s-a inspirat si din ultimul slogan al tricourilor sale astfel ca albul si negru a fost completat de forme amuzante care fuzioneaza perfect intre ele.
"The Extra Big One contine 60 de pernite de guma si poate fi tinut in masina, la munca sau poti imparti cu prietenii. Insa avantajul este ca arata la fel de bine ca un accesoriu", a declarat Holland.
Henry Holland a creat designul noului ambalaj al gumei de mestecat Wrigley's Extra, Extra Big One.
Cele doua editii limitate ale gumei de mestecat au fost inspirate din motto-ul: "Passio Factioni", sau pasiune pentru fashion, anunta Female First.
Pentru noul design al pachetelor Henry s-a inspirat si din ultimul slogan al tricourilor sale astfel ca albul si negru a fost completat de forme amuzante care fuzioneaza perfect intre ele.
"The Extra Big One contine 60 de pernite de guma si poate fi tinut in masina, la munca sau poti imparti cu prietenii. Insa avantajul este ca arata la fel de bine ca un accesoriu", a declarat Holland.