Playboy Enterprises a anuntat miercuri ca este dispusa sa scoata la vanzare compania sau sa isi schimbe politica in ceea ce priveste principala revista, investitorii fiind surprinsi de anunt.
Purtatorul de cuvant al Playboy, Elizabeth Austin, a declarat joi insa ca anuntul nu reprezinta nimic nou, in conditiile in care "compania a fost mereu deschisa la dialog". Austin a subliniat faptul ca revista iepurasilor sexy nu va fi vanduta singura, ci doar impreuna cu compania, potrivit International Herald Tribune.
Playboy a anuntat miercuri ca pierderile pe trimestrul al patrulea al anului 2008 au ajuns la 145 de milioane de dolari, o diferenta imensa fata de pierderile de 1,1 milioane de dolari din aceeasi perioada in 2007.
Cristie Hefner, directorul executiv si fiica fondatorului revistei, Hugh Hefner, a demisionat in decembrie si a fost inlocuita de directorul interimar Jerome Kern.
Kern a declarat si el ca Playboy "este dispusa sa negocieze" o vanzare sau o posibila schimbare de politica editoriala a revistei, de vreme ce compania nu mai este condusa de cineva din familia Hefner.
Compania este suspusa de ceva timp presiunilor din partea analistilor Wall Street care considera ca ar trebui sa fie vanduta, insa se presupune ca fondatorul, Hugh Hefner, care este si actionar, nu va dori sa se desparta de revista sau de companie.
"Playboy este unul din cele mai cunoscute branduri, logo-ul cu iepuras al companiei este la fel de celebru ca si cel al Nike, insa se pare asta e tot ce o sa ramana din ea", a declarat Jonathan Boyar, director la Boyar Asset Management din New York, actionar Playboy.
Playboy Enterprises a anuntat miercuri ca este dispusa sa scoata la vanzare compania sau sa isi schimbe politica in ceea ce priveste principala revista, investitorii fiind surprinsi de anunt.