Daca incerci in zadar sa te conectezi la internet, tocmai cand ai avea nevoie de el, prima reactie e supararea, apoi deznadejdea si in cele din urma iti vine ideea salvatoare si suni la dispeceratul RDS. Numarul de telefon se afla pe factura achitata la zi, un motiv in plus de nedumerire, de ce tocmai mie mi se intampla si de ce sambata seara, sa fiu deconectata din retea? Alaturi de numar se afla si mentiunea ca functioneaza 24 din 24, asa ca sun plina de speranta, poate-poate se va rezolva problema!
Apelul meu este urmat de o avertizare, aceasta convorbire s-ar putea sa fie inregistrata si mi se dau fel de fel de indicatii ce tasta sa apas in caz ca nu sunt de acord cu asa ceva. Avand nevoie de internet, as fi fost de acord si sa cant la nevoie, nicidecum sa ma las oprita de o avertizare! In cele din urma ajung la dispecera extrem de amabila, nu i-am retinut numele, dar nu prea mai are importanta, probabil la fel de neinteligibil se prezinta tuturor care trec de prima proba. Ii expun problema, apoi astept sa ma verifice, in timp ce ascult o melodie de umplutura. Dispecera revine pentru a-mi pune intrebari in legatura cu reclamatia mea: ce vedeti pe ecran? Care este starea cablurilor, ale conexiunilor? Verfic totul cu mare atentie, avand telefonul mobil la ureche. Am parte de o noua auditie muzicala, apoi mi se da un numar de inregistrare kilometric. Duduia imi vorbeste enervant de calm si politicos, iar eu clocotesc in suc propriu. Lamurim si problema modemului, facem pass la vizita “baietilor” in urma cu vreo doua saptamani care au lucrat ceva la tabloul din casa scarilor. Explicatia lor era ca ne pun fibra optica. Iarasi?! Ca nu mai avem modem de vreo doi ani! Amabila dispecera imi ureaza o seara placuta si ma simt mangaiata parinteste pe crestet. Mersi, RDS!
Daca incerci in zadar sa te conectezi la internet, tocmai cand ai avea nevoie de el, prim