Deichmann, unul dintre cei mai mari retaileri de incaltaminte din Europa, anunta investitii de 165 milioane de euro in 284 de noi magazine in Sud-Estul Europei, in ciuda crizei financiare actuale. “Datorita rezultatelor excelente inregistrate anul trecut, precum si independentei financiare ale firmei-mama in Germania, iata-ne in contextul in care planurile noastre de expansiune in 2009 nu sunt afectate de criza mondiala nici in Austria, nici in alte tari in care grupul are planuri de dez
Deichmann, unul dintre cei mai mari retaileri de incaltaminte din Europa, anunta investitii de 165 milioane de euro in 284 de noi magazine in Sud-Estul Europei, in ciuda crizei financiare actuale.
“Datorita rezultatelor excelente inregistrate anul trecut, precum si independentei financiare ale firmei-mama in Germania, iata-ne in contextul in care planurile noastre de expansiune in 2009 nu sunt afectate de criza mondiala nici in Austria, nici in alte tari in care grupul are planuri de dezvoltare”, a declarat Heinrich Deichmann, reprezentantul board-ului director. Acesta a mai adaugat ca aceasta este cea mai mare extindere din istoria firmei, fondata in 1913.
Deichmann vizeaza in primul rand extinderea pe piata din Bulgaria, unde are in vizor aproape 7 milioane de clienti. Astfel, in primavara lui 2009 se va deschide prima filiala. De asemenea, retailerul vizeaza si deshiderea unui nou centru logistic in Slovacia.
„Regiunea are un potential urias pentru Grupul Deichmann. Acolo locuieste o populatie de peste 53 milioane oameni“, argumenteaza strategia de extindere Heinrich Deichmann.
Grupul Deichmann cu sediul central la Essen (Germania) a vandut in anul 2008 in cele 18 tari in care este prezent peste 127 milioane perechi pantofi, dupa ce in 2007 vanduse 122 milioane perechi. Acest lucru corespunde unei cresteri de 4,8%. Cifra de afaceri a celui mai mare