Constructorul autohton merge la Salonul Auto de la Geneva, dar infirmă informaţiile conform cărora ar prezenta primul model Sport Utility Vehicle (SUV) din gamă. Oficialii companiei ne-au declarat prin intermediul şefului direcţiei de comunicare că săptămâna următoare, o dată cu deschiderea Salonului, vom afla noutăţile constructorului de la Mioveni, însă zvonurile referitoare la debutul SUV sunt false.
Noutăţile Dacia de la Geneva ar putea însemna deschiderea unui nou capitol în istoria constructorului autohton, care este aşteptat de specialişti fie cu un model care să continue seria Logan fie cu un concept aparţinând unui segment nou. Din programul Logan fac parte modelele Logan Sedan, Logan MCV (break), Sandero, Van (furgon) şi Pick-Up. Deşi în ultimele luni fabrica de la Mioveni a fost închisă în mai multe etape, marca autohtonă continuă să domine vânzările de autoturisme pe piaţa locală, în luna ianuarie livrând 1.645 de unităţi şi având o cotă de piaţă de 23,1%, în scădere cu 6.6 procente faţă de ianuarie 2008. (E.H.)
Constructorul autohton merge la Salonul Auto de la Geneva, dar infirmă informaţiile conform cărora ar prezenta primul model Sport Utility Vehicle (SUV) din gamă. Oficialii companiei ne-au declarat prin intermediul şefului direcţiei de comunicare că săptămâna următoare, o dată cu deschiderea Salonului, vom afla noutăţile constructorului de la Mioveni, însă zvonurile referitoare la debutul SUV sunt false.
Noutăţile Dacia de la Geneva ar putea însemna deschiderea unui nou capitol în istoria constructorului autohton, care este aşteptat de specialişti fie cu un model care să continue seria Logan fie cu un concept aparţinând unui segment nou. Din programul Logan fac parte modelele Logan Sedan, Logan MCV (break), Sandero, Van (furgon) şi Pick-Up. Deşi în ultimele luni fabrica de la Mioveni a fost închisă în mai multe etape, marca auto