MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, spune ca 70% dintre clientii companiei fac achizitii prin intermediul sistemului de carduri de fidelitate, serviciu lansat in 2005 si care a ajuns la un numar de 580.000 de utilizatori in ceea ce priveste segmentul de persoane fizice.
In afara de acest segment, compania a acoperit si partea de clienti corporate printr-un sistem de carduri.
"70% dintre toti clientii MOL Romania apeleaza la carduri, fie la cele destinate clientilor corporate, fie la cele pentru persoanele fizice", spun reprezentantii MOL Romania.
Sistemele de carduri au fost introduse de companiile petroliere pe piata pentru a-si putea fideliza intr-o masura mai mare clientii. In cazul posesorilor de carduri emise de MOL, acestia pot acumula puncte in functie de valoarea cumparaturilor efectuate in statiile MOL, puncte care pot fi schimbate ulterior in produse sau servicii.
MOL este cel de-al patrulea jucator de pe piata petroliera locala din punctul de vedere al volumelor vandute, avand o cota de piata de 10,8%, potrivit celor mai recente date ale companiei pentru primele noua luni ale anului trecut. Compania a inregistrat in primul semestru al anului trecut afaceri de 287 de milioane de euro, iar in 2007 afacerile au fost de peste 533 de milioane de euro.
Compania nu a facut publice rezultatele inregistrate in 2008.
Pentru anul acesta, reprezentantii companiei se asteapta la scaderea volumelor vandute comparativ cu 2008 din cauza situatiei financiare actuale.
MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, spune ca 70% dintre clientii companiei fac achizitii prin intermediul sistemului de carduri de fidelitate, serviciu lansat in 2005 si care a ajuns la un numar de 580.000 de utilizatori in ceea ce priveste segmentul de persoane fizice.
In afara de acest segment, compania a