Volkswagen este din nou pe primul loc.
Marca Volkswagen îşi măreşte cota de piaţă în luna ianuarie.
Bucureşti, 24 februarie 2009 – Marca Volkswagen este şi în luna ianuarie pe primul loc (conform APIA) cu 896 de autoturisme, (cu o cotă de piaţă la Import de 16,74 %, în creştere cu 6,03 procente faţă de ianuarie 2008) şi 131 autovehicule comerciale (cu o cotă de piaţă de 17,28 %, în creştere cu 7,74 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008) livrate pe teritoriul ţării noastre.
Marca Volkswagen Autoturisme împreună cu marca Volkswagen Autovehicule Comerciale cumulează o cotă de piaţă la Import de 16,8 %, pe o piaţă totală în care mărcile Volkswagen înregistrează o cotă de piaţă de 12,81 %, cu o creştere a cotei de piaţă de 5,7 puncte procentuale faţă de luna ianuarie a anului 2008.
“Aşa cum era de aşteptat, livrările au înregistrat un nivel mai scăzut faţă de aceeaşi lună a anului 2008, ca urmare a schimbărilor economice globale şi a crizei financiare, dar, cu toate acestea, marca Volkswagen a avut performanţe, şi în România, considerabil mai bune decât concurenţa.” menţionează Matei Albulescu, director de marcă Volkswagen Autoturisme.
Volkswagen semnalează o creştere a cotei de piaţă pentru toate modelele pe care le comercializează.
În topul pe clase, modelul Touareg ocupă locul întâi la clasa C-SUV, cu o cotă de piaţă de 28,17 % pe piaţa de Import, în creştere cu 9,16 procente iar, modelul Passat ocupă o treime (33,66% ) din clasa sa.
Volkswagen Caddy înregistrează cea mai mare creştere din segmentul său, cu o cotă de piaţă la Import de 15,9 %, cu o creştere a cotei de piaţă cu 6,16 % faţă de luna ianuarie a anului 2008.
“Volkswagen se descurcă foarte bine în această perioadă comparativ cu concurenţa. În luna ianuarie, în România, livrările mărcii Volkswagen, precum şi livrările mărcii Volkswagen