Marca Volkswagen este si în luna ianuarie pe primul loc, conform APIA, cu 896 de autoturisme, (cu o cota de piata la import de 16,74 %, în crestere cu 6,03 procente fata de ianuarie 2008) si 131 autovehicule comerciale (cu o cota de piata de 17,28 %, în crestere cu 7,74 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului 2008) livrate pe teritoriul tarii noastre. “Asa cum era de asteptat, livrarile au înregistrat un nivel mai scazut fata de aceeasi luna a anului 2008, ca urmare a schimbarilor economice globale si a crizei financiare, dar, cu toate acestea, marca Volkswagen a avut performante, si în România, considerabil mai bune decât concurenta”, a declarat Matei Albulescu, director de marca Volkswagen Autoturisme.
Marca Volkswagen este si în luna ianuarie pe primul loc, conform APIA, cu 896 de autoturisme, (cu o cota de piata la import de 16,74 %, în crestere cu 6,03 procente fata de ianuarie 2008) si 131 autovehicule comerciale (cu o cota de piata de 17,28 %, în crestere cu 7,74 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului 2008) livrate pe teritoriul tarii noastre. “Asa cum era de asteptat, livrarile au înregistrat un nivel mai scazut fata de aceeasi luna a anului 2008, ca urmare a schimbarilor economice globale si a crizei financiare, dar, cu toate acestea, marca Volkswagen a avut performante, si în România, considerabil mai bune decât concurenta”, a declarat Matei Albulescu, director de marca Volkswagen Autoturisme.