Georgia are nevoie de un nou brand de tara si de o noua imagine, pentru a se prezenta strainilor drept o tara sigura, a declarat ministrul georgian al Economiei, Lasha Zhvania. "Turismul din tara noastra a scazut drastic, cu 80%, ca urmare a agresiunii Rusiei. Aceasta situatie este o lovitura grava aplicata acestei industrii, incluzand aici atat hotelurile cat si serviciile", a precizat ministrul."Acesta era un sector in crestere, care avea capacitatea de a crea noi locuri de munca. Acum situati
Georgia are nevoie de un nou brand de tara si de o noua imagine, pentru a se prezenta strainilor drept o tara sigura, a declarat ministrul georgian al Economiei, Lasha Zhvania. "Turismul din tara noastra a scazut drastic, cu 80%, ca urmare a agresiunii Rusiei. Aceasta situatie este o lovitura grava aplicata acestei industrii, incluzand aici atat hotelurile cat si serviciile", a precizat ministrul.
"Acesta era un sector in crestere, care avea capacitatea de a crea noi locuri de munca. Acum situatia este total opusa, astfel incat Georgia are nevoie urgenta de un rebranding de tara", a mai apreciat Zhvania.
Din datele Agentiei Nationale de Investitii din Georgia, anul de varf al turismului a fost 2007, cand au fost inregistrati 1,05 milioane de turisti straini, cu 7% mai mult decat in anul precedent.