Familia Dogan face cea mai importantă mișcare a începutului de an prin numirea unui CEO la conducerea Kanal D România. Misiunea: creşterea cotei de piaţă şi intrarea pe profit a postului TV. După ce a contribuit la lansarea postului HBO România şi a altor staţii TV în Slovenia şi Croația, Pavel Stanchev, 42 de ani, s-a întors în țara noastră din Bulgaria, unde a condus operațiunile Nova TV. „Mi‑am dorit să revin în România, iar oportunitatea s-a numit Ka
Familia Dogan face cea mai importantă mișcare a începutului de an prin numirea unui CEO la conducerea Kanal D România. Misiunea: creşterea cotei de piaţă şi intrarea pe profit a postului TV.
După ce a contribuit la lansarea postului HBO România şi a altor staţii TV în Slovenia şi Croația, Pavel Stanchev, 42 de ani, s-a întors în țara noastră din Bulgaria, unde a condus operațiunile Nova TV. „Mi‑am dorit să revin în România, iar oportunitatea s-a numit Kanal D, unde am fost desemnat Chief Executive Officer“, explică el. Coechipiera lui, Hatice Soysev Kolat, directorul general al postului, spune că nu a renunțat la ideea unor lansări de noi proiecte, criza putând să ofere multe oportunități de investiții. De la lansarea pe piaţa locală, în februarie 2007, Kanal D a urcat pe locul al treilea în topul audienţei în luna ianuarie, surclasând Prima TV, Acasă şi TVR 1. „2009 este pentru noi mai important decât anul lansării. Trebuie să creştem performanţele în proiectele de succes şi să facem lucruri noi“, spune Kolat. Împreună, cei doi manageri îşi propun să transforme Kanal D într-un post de televiziune profitabil chiar într-un an de criză.
Pavel Stanchev: «Vom scrie în al patrulea trimestru din 2009 primele bilanţuri pozitive pentru Kanal D»
Capital:Cum vedeţi piaţa locală de media faţă de pieţele din regiune?
Pavel Stanchev: Cred că piaţa românească de televiziune este cea mai sofistic