Vedetele salonului auto de la Geneva sunt tot vehiculele care îmbină luxul cu herghelii întregi de cai putere. Soluţiile pentru maşinile „verzi“ rămân ori prea scumpe, ori prea departe de realizare. Peste numai câteva zile, pe 5 martie, oraşul elveţian Geneva va găzdui ediţia cu numărul 79 a uneia dintre cele cinci expoziţii care joacă în prima ligă a saloanelor auto mondiale. Pe lângă aceste manifestări gigantice, celelalte expoziţii sunt doar nişte furnici.
Vedetele salonului auto de la Geneva sunt tot vehiculele care îmbină luxul cu herghelii întregi de cai putere. Soluţiile pentru maşinile „verzi“ rămân ori prea scumpe, ori prea departe de realizare.
Peste numai câteva zile, pe 5 martie, oraşul elveţian Geneva va găzdui ediţia cu numărul 79 a uneia dintre cele cinci expoziţii care joacă în prima ligă a saloanelor auto mondiale. Pe lângă aceste manifestări gigantice, celelalte expoziţii sunt doar nişte furnici.
Dacă Detroit sau Tokyo sunt prea departe şi au ca ţintă maşinile destinate pieţelor americană şi japoneză, cele trei mari evenimente europene au, la fiecare ediţie, un puternic impact asupra clienţilor de pe bătrânul continent. Chiar şi între aceste trei saloane trebuie făcute diferenţieri clare, iar cea mai importantă dintre ele este legată chiar de locul de desfăşurare. La Paris şi Frankfurt, partea leului este luată de fiecare dată de producătorii din Franţa şi Germania, puternicii producători din aceste state încercând mai degrabă să îşi arate forţa în faţa concurenţei decât să seducă publicul cu produsele lor. Geneva rămâne, astfel, singura expoziţie auto organizată pe teren neutru şi într-o perioadă extrem de importantă pentru toţi constructorii - la început de an. „Ştim că este foarte important să oferim expozanţilor o platformă atractivă prin care să-şi prezinte eficient produsele celor veniţi din toate colţurile lumii“, consid