Cu toate că are un contract clar cu firma RDS&RCS, Muntean Octavian, din judeţul Alba, susţine că poate viziona doar o parte dintre posturile furnizate prin Digi TV.
Bărbatul are cablu la două adrese din oraş, iar la fiecare are câte două receivere.
„Deşi am pachetul Extra II şi acasă, şi la casa de vacanţă, nu pot prinde progamele TVR 3, TVR Cultural, TVR Info, TVR International, Fashion TV, PRO TV Internaţional şi multe altele. Ele apar pe site-ul firmei în grilă, dar în realitate nu le-am văzut niciodată”, susţine bărbatul, care a făcut până acum trei sesizări către DIGI TV, fără a primi vreun răspuns.
Bărbatul spune că a încercat să obţină prin telefon rezolvarea acestei situaţii extrem de deranjante. „Mi s-a explicat că problema apare din cauza faptului că deţin două decodoare şi că se lucrează la remedierea acestei situaţii. Eu cred că este vorba despre dezinformare, întrucât şi atunci când aveam un singur televizor nu prindeam respectivele programe”, mai spune bărbatul.
„Ar trebui să puteţi viziona programele”
Reprezentanţii companiei RDSRCS spun că, în mod normal, bărbatul ar trebui să poată viziona acele programe. „Acestea sunt incluse în acest pachet, mai puţin postul TVR In ternaţional. Pentru a consulta grila de programe DigiTV vă invităm să accesaţi site-ul nostru sau vă aşteptăm în orice punct de prezenţă RDS&RCS să o solicitaţi. În mod normal ar trebui să vizionaţi aceste posturi TV”, afirmă Alina Leoveanu, coordonator POP Bucureşti.
Reprezentanţii companiei mai spun că, dacă nu reuşeşte să-şi rezolve problema prin modalităţile amintite, clientul nemulţumit poate suna la Serviciul Suport Clienţi, la telefon 031.400.4000, pentru verificări mult mai amănunţite.
În sprijinul cititorilor
În fiecare miercuri, veţi putea citi în pagina de protecţie a