Serviciile de taximetrie in Londra erau asigurate pana in prezent numai de celebrele taxiuri negre, TX4 sau "Black Cab". Acest lucru se datora standardelor ce trebuie sa fie indeplinite, in special respectarea diametrului de bracaj.Un taxi londonez trebuie sa aiba un diametru de bracaj mai mic de 7,62 m intre borduri si 8,535 m intre doi pereti paraleli, pentru ca automobilul sa poata intoarce pe toate strazile. Totusi, compania One80 a conceput un sistem de directie a puntii spate pentru
Serviciile de taximetrie in Londra erau asigurate pana in prezent numai de celebrele taxiuri negre, TX4 sau "Black Cab". Acest lucru se datora standardelor ce trebuie sa fie indeplinite, in special respectarea diametrului de bracaj.
Un taxi londonez trebuie sa aiba un diametru de bracaj mai mic de 7,62 m intre borduri si 8,535 m intre doi pereti paraleli, pentru ca automobilul sa poata intoarce pe toate strazile.
Totusi, compania One80 a conceput un sistem de directie a puntii spate pentru Mercedes-Benz Vito, care ii permite sa indeplineasca aceste cerinte, alaturi de restul standardelor.
Drept urmare, cele aproximativ 21.000 de "Black Cabs" care ruleaza in prezent pe strazile Londrei sunt pentru prima data puse in fata unui competitor.
In traficul londonez au fost introduse deja 120 de taxiuri Vito, urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa fie inscrise in circulatie 380 de unitati.