Unilever a anuntat achizitionarea marcii romanesti de inghetata Napoca de la olandezii de la FrieslandCampina. Tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei, o procedura care se va finaliza in urmatoarele trei pana la patru luni. Valoarea tranzactiei nu a fost comunicata.
In afara de bine cunoscutele Magnum si Carte d’Or, portofoliul de produse Unilever va include marcile Cornetto, Viennetta si Big Milk. Acestora li se vor adauga produsele sub marca Napoca, odata ce achizitia este aprobata. Produsele traditionale Unilever se vor vinde sub simbolul inimii Algida, marca folosita de Unilever in Italia, tara considerata adevarata casa a inghetatei de calitate. Produsele Unilever vor putea fi gasite in magazine incepand cu luna martie, se specifica in comunicatul companiei.
"Inghetata reprezinta o parte importanta a Unilever si credem ca este momentul potrivit pentru a explora aceasta oportunitate si in Romania, unde piata de inghetata se situeaza in jurul valorii de 160 de milioane de euro", a declarat Alexandra Gatej, presedintele Unilever South Central Europe.
"Cresterea cererii pentru produse de calitate face ca piata de inghetata sa fie extrem de atractiva", a declarat Gatej.
Decizia de a lansa inghetata in Romania este fireasca pentru evolutia companiei, care si-a inceput activitatea locala in 1995 si este una dintre cele mai importante pe piata bunurilor de larg consum. Portofoliul Unilever include margarinele Rama si Delma, detergentii Dero si Omo, ceaiurile Lipton si supele Knorr, condimentele Delikat.
Mai multe informatii financiare si bursiere puteti gasi pe www.romaniafinanciara.ro
Unilever a anuntat achizitionarea marcii romanesti de inghetata Napoca de la olandezii de la FrieslandCampina. Tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei, o procedura care se va finaliza in urmatoarele trei