O bucureşteancă reclamă că i-a fost oprită de pe card contravaloarea unui produs pe care nu l-a cumpărat, iar banii nu i-au fost returnaţi de bancă. Silviana a cumpărat, în toamna anului trecut, un ondulator de păr din magazinul Altex-Media Galaxy din Unirea Shopping Center.
Iniţial, a vrut să plătească acest produs cu un card avantaj de la Credit Europe Bank, ca să-l poată achita în rate. Însă, după ce i l-a înmânat vânzătoarei şi aceasta l-a trecut prin POS, a aflat că în acel magazin nu mai era activ sistemul de rate.
Aşa că tânăra a ales să plătească ondulatorul cu cash. Pe card i-a apărut însă o tranzacţie pe care nu o făcuse niciodată, respectiv un CD care fusese cumpărat din acelaşi magazin Media Galaxy la câteva minute distanţă după achi zi ţi o narea ondulatorului.
I s-au cerut 50 de lei în plus
La începutul lunii octombrie, Silviana a primit pe telefon un mesaj cu suma pe care o avea de plată pentru toate produsele pe care le cumpărase în rate. Femeia ştia că are de plată 2.000 de lei. Când a mers să achite rata, i s-a spus că trebuie să plătească cu 50 de lei mai mult.
„Aşa că am cerut de la ofiţerii de credit şi extrasul de cont. Aşa am aflat că exista şi o cumpărătură în valoare de 49,90 de lei de la Media Galaxy Unirii. M-am uitat pe bonul de la produsul pe care l-am cumpărat de acolo şi scria că l-am plătit cash. De aceea, m-am dus să fac un refuz de plată la banca Credit Europe Bank”, povesteşte Silviana C.
După ce a făcut cererea de refuz de plată, i s-a spus că în 45 de zile o vor contacta pentru un răspuns. „Însă i-am contactat tot eu pentru că nu primisem nici după această perioadă un răspuns. Cei de la bancă mi-au spus că se rezolvă aproape de fiecare dată astfel de cereri de refuz. I-am trimis şi dovada plăţii cash, bonul fiscal cu care făcusem singura cumpărătură de la M