Piaţa serviciilor aferente industriei ospitalităţii din Bucureşti a crescut, în 2008, la circa 300 de milioane de euro. Din această sumă, în jur de 60 de milioane de euro au provenit din servicii specifice organizării de evenimente, precum conferinţe sau simpozioane. Potrivit evaluărilor Peacock Hotels, dacă sunt excluse aranjamentele de călătorie în scop de relaxare şi tratament, veniturile generate de străinii veniţi în România în scop de afaceri, pentru reuniuni, expozi�
Piaţa serviciilor aferente industriei ospitalităţii din Bucureşti a crescut, în 2008, la circa 300 de milioane de euro. Din această sumă, în jur de 60 de milioane de euro au provenit din servicii specifice organizării de evenimente, precum conferinţe sau simpozioane.
Potrivit evaluărilor Peacock Hotels, dacă sunt excluse aranjamentele de călătorie în scop de relaxare şi tratament, veniturile generate de străinii veniţi în România în scop de afaceri, pentru reuniuni, expoziţii, congrese şi conferinţe depăşesc 66% din toate activitățile din domeniul turismului. În opinia lui Paul Mărăşoiu, preşedintele RCB (Romanian Convention Bureau - Asociaţia organizatorilor profesionişti de conferinţe şi expoziţii din România), acest domeniu va creşte vizibil, în următorii trei - cinci ani, odată cu deschiderea de noi hoteluri bine orientate spre segmentul de reuniuni şi a inaugurării primelor două centre de conferinţă.
„Bucureştiul va deveni, fără îndoială «placa turnantă» a evenimentelor internaţionale europene, dacă vom avea un adevărat Convention Center, cu o capacitate de circa 10.000 de locuri. Între timp, avem de rezolvat infrastructura oraşului“, a adăugat Paul Mărăşoiu. „Dar, chiar şi aşa, cu toate neajunsurile «confuziei financiare» pe care am «importat-o» din toamna trecută, volumul evenimentelor găzduite de Capitală, precum şi al celor organizate în ţară, va rămâne relativ la a