Organizatorii concertului pe care Madonna îl va susţine, pe 26 august, la Bucureşti spun că înregistrează o cerere fără precedent de bilete. Se aşteaptă ca show-ul să reunească 70.000 de spectatori. Sursa: Northfoto
1 /.
Organizatorii de la Bucureşti au anunţat primele date tehnice ale concertului pe care diva pop îl va susţine, pe 26 august, în Parcul Izvor. Show-ul Sticky&Sweet, prezentat în turneul mondial prin care Madonna (50 ani) îşi promovează cel mai recent album, „Hard Candy”, este una dintre cele mai mari producţii din industria entertainmentului mondial şi implică resurse umane, financiare şi tehnice impresionante.
„Maşinăria Madonna” se va pune în funcţiune şi pentru concertul care va avea loc pe 26 august, la Bucureşti. Pentru ca show-ul să fie realizat „ca la carte”, o echipă completă de peste 1.200 de oameni va munci şapte zile pentru amenajarea arenei şi, apoi, încă trei zile pentru dezafectarea spaţiului de concert, au anunţat organizatorii ieri, într-o con ferinţă de presă.
La Bucureşti, vor ajunge 100 de camioane de echipament, la lucrări vor fi folosite 12 motostivuitoare şi 30 de vehicule ATV, iar perimetrul din Parcul Izvor va fi împrejmuit cu şase kilometri de gard. Una dintre tribunele ce vor fi amenajate pentru spectatori, de 40 m adâncime şi 14 m înălţime, va fi adusă special din Italia, iar barurile se vor întinde pe o distanţă de 500 de metri. Pentru tur neul Sticky&Sweet, scena, cu o greutate de peste 100 de tone, este construită din două module, care necesită o supra faţă de amplasare de 100 m x 50 m.
Biletele se vând ca pâinea caldă
Potrivit Vodafone, pentru acest concert s-au înregistrat cea mai mare cerere de bilete şi, totodată, cea mai rapidă vânzare, comparativ cu orice alt spectacol organizat până acum în România. Organizatorii se aşteaptă la un public de aproxi