Accidentul aviatic de la Amsterdam pare sa demonstreze ca cele mai sigure locuri dintr-un avion sunt cele de langa iesirile de urgenta de langa aripile aparatului.
Fuselajul aparatului Boeing 737, cel mai popular avion de pasageri din lume, s-a rupt in doua locuri, insa rupturile erau departe de aripi, noteaza The Times.
Sectiunea de dintre aripi a fuselajului este intarita printr-o structura foarte puternica de otel, asa ca pasagerii din aceasta zona au sanse mai mari de a nu fi loviti de bucati de metal si alte materiale, in cazul unui accident.
In plus, pasagerii de langa iesiri pot sa paraseasca avionul mai repede si orice secunda conteaza in eventualitatea ca se produce un incendiu sau o explozie.
Un studiu al Universitatii Greenwich a descoperit ca intre doua si cinci randuri de la iesire, pasagerii au sanse mai bune sa scape dintr-un incendiu, iar dupa primele sase randuri de la iesire "sansele decesului le depasesc pe cele ale supravietuirii".
Accidentul aviatic de la Amsterdam pare sa demonstreze ca cele mai sigure locuri dintr-un avion sunt cele de langa iesirile de urgenta de langa aripile aparatului.
Fuselajul aparatului Boeing 737, cel mai popular avion de pasageri din lume, s-a rupt in doua locuri, insa rupturile erau departe de aripi, noteaza The Times.
Sectiunea de dintre aripi a fuselajului este intarita printr-o structura foarte puternica de otel, asa ca pasagerii din aceasta zona au sanse mai mari de a nu fi loviti de bucati de metal si alte materiale, in cazul unui accident.
In plus, pasagerii de langa iesiri pot sa paraseasca avionul mai repede si orice secunda conteaza in eventualitatea ca se produce un incendiu sau o explozie.
Un studiu al Universitatii Greenwich a descoperit ca intre doua si cinci randuri de la iesire, pasagerii au