Numărul persoanelor care cred că România este în recesiune a crescut semnificativ în decursul unei singure luni, de la 30% în decembrie 2008 până la 41% în luna ianuarie 2009, conform studiului lunar Romanian Crisis Monitor realizat de compania de cercetare Unlock, în parteneriat cu CIVITAS Global Ketchum România. În acelaşi timp, numărul celor care consideră că economia stagnează sau că înregistrează o creştere moderată s-a redus. Cum credeţi că evoluează în prezent e
Numărul persoanelor care cred că România este în recesiune a crescut semnificativ în decursul unei singure luni, de la 30% în decembrie 2008 până la 41% în luna ianuarie 2009, conform studiului lunar Romanian Crisis Monitor realizat de compania de cercetare Unlock, în parteneriat cu CIVITAS Global Ketchum România. În acelaşi timp, numărul celor care consideră că economia stagnează sau că înregistrează o creştere moderată s-a redus.
Cum credeţi că evoluează în prezent economia României?
„Românii par să fie mult mai conştienţi de existenţa unei crize comparativ cu starea de spirit din decembrie. Probabil că au început deja să simtă repercursiuni la nivel personal”, spune Adina Vlad, Managing Partner Unlock.
Încrederea consumatorilor în principalele sectoare ale economiei continuă să scadă, însă comunicaţiile, turismul şi educaţia se menţin în topul celor mai bine cotate domenii. În timp ce sectorul construcţiilor înregistrează cea mai mare scădere la capitolul încredere (15 puncte procentuale mai puţin faţă de decembrie 2008), sectorul publicităţii şi relaţiilor publice înregistrează o creştere de şase puncte procentuale, ajungând pe locul patru în topul încrederii consumatorilor, de pe poziţia a noua.
În care dintre următoarele activităţi aveţi mai multă încredere?
„Consumatorii vor să fie la curent cu planurile companiilor şi aşteaptă soluţii din partea acestora. Fi