Compania de internet Yahoo va fi reorganizata, simplificandu-se structura mangeriala, pentru a asigura rapiditatea reactiilor in fata crizei economice, a anuntat directorul executiv Carol Bartz.
Astfel, diviziile de tehnologii si produse vor fi reunite sub umbrela unei singure entitati, condusa de Ari Balogh, directorul de tehnologii al companiei, informeaza Reuters.
De asemenea, Yahoo va imparti lumea in doua: America de Nord, sub conducerea directorului pentru Statele Unite, Hilary Schneider, si International, pentru care se cauta inca un director.
"Cred ca schimbarile pe care le-am anuntat vor face Yahoo mult mai rapida," a scris Barzt (foto), care a preluat conducerea companiei acum sase saptamani, pe blogul firmei. "Vom putea lua deciziile mai rapid si ne vom concentra si mai mult pe client," a adaugat ea.
Spre deosebire de structura de management, de tip matrix, noua organizare centreaza controlul in jurul lui Bartz. "Seamana mult mai mult cu o organizatie clasica de business," a spus analistul Allen Weiner, de la Gartner, care a adaugat ca aceasta abordare va micsora timpul in care inovatiile ajung pe piata.
Una dintre cele mai mari griji ale investitorilor il reprezinta motorul de cautare al companiei, care se situeaza pe locul 2 in topurile de profil, la mare distanta de Google. Exista speculatii conform carora Yahoo ar putea vinde aceasta unitate catre Microsoft, sau s-ar putea alia cu alti rivali, precum AOL, detiunut de Time Warner.
Anul trecut, compania a incercat un parteneriat cu Google, drept alternativa la tranzactia cu Microsoft, dar a afacerea a fost respinsa de autoritatile anti-trust americane.
Compania de internet Yahoo va fi reorganizata, simplificandu-se structura mangeriala, pentru a asigura rapiditatea reactiilor in fata crizei economice, a anuntat dire