După ce a anunţat, astă-vară, că va da afară din primărie firmele de asfalt „portocaliu” cu care au lucrat Băsescu şi Videanu, Sorin Oprescu a continuat să-i plătească pe prestatorii de servicii rutiere, uneori chiar mai mult decât trebuia. Sursa: Rompres
Surse din cadrul Administraţiei Străzilor susţin că instituţia ar fi făcut în ulti mul an cheltuieli cu întreţinerea drumurilor mai mari decât ar fi fost normal, achitând în avans suprafeţe de asfalt care nici n-au fost turnate. Sursele citate spun că Administraţia ar fi plătit firme care au făcut reparaţii pe artere executate de alte firme, şi care erau în garanţie. Un exemplu de decont mai mare decât trebuia ar fi strada Alexandru Ioan Cuza (din apropierea Gării de Nord), pentru care s-ar fi achitat în plus 300 de milioane de lei vechi.
Administraţia nu s-a zgârcit nici la marcajele rutiere (intersecţii haşurate, treceri de pietoni cu covor roşu în dreptul şcolilor), care în acte figurează că ar fi trasate în mai multe locuri decât există în realitate. „Situaţia asta se regăseşte la toate cele şapte pachete de străzi pe care s-au executat lucrări de rea bilitare în perioada 2007-2008”, sus ţine sursa citată. Ca şi Administraţia Lacurilor, Admi nistraţia Străzilor e supusă până în aprilie unui control al Curţii de Conturi.
Obiceiurile vechi se păstrează
Administraţia Străzilor e încă o direcţie din subordinea municipalităţii la care Oprescu şi-a numit director, după ce l-a destituit pe cel lăsat de Videanu. Surprinzător însă, aici el a ales-o pe Alina Roman, membru PDL, până atunci director economic în aceeaşi instituţie, adică omul pe la care treceau toate dispoziţiile de plată. Interimatul Alinei Roman a fost prelungit, la limita legii, din iulie până acum. În urmă cu două săptămâni, ea şi-a dat demisia din PDL. Surse din partid spun că Roman va fi, astfel, confir