Prima maşină lansată în România în acest an este face-lift-ul Avensis
La test, maşina s-a comportat exemplar şi a arătat că există şanse să fie peste competitorii direcţi - ne referim aici la modele gen VW Passat, Ford Mondeo, Peugeot 407 sau Opel Vectra.
CALITATE. Trecând peste designul relativ futurist, dar care oferă o aerodinamicitate interesantă, noul Avensis reuşeşte să te încânte prin senzaţia de maşină bine legată, cu comenzi amplasate logic şi materiale de foartă bună calitate. Nu este uitat nici aspectul ecologic, aşa că în regim normal dispui de o maşină "Eco" şi de un display care te ajută să-ţi ajustezi acceleraţia la consumul redus de noxe. Dacă însă vrei ceva mai mult şi dispui de o cutie automată (cazul nostru), există butonul "Sport" care îţi va arăta că aproape 150 de CP scoşi din 1,8 L îţi oferă confortul de acceleraţie necesar.
Avensis îţi oferă o modularitate sporită în privinţa spaţiului, iar portbagajul este pur şi simplu imens. Un alt avantaj al gamei este preţul de pornire, cu puţin peste 19.000 de euro.
Noi am testat
Motorizare: 1,8 L/147 CP
Cutie: automată
Viteză maximă: 200 km/h
Consum: 8.6/5,6/6,7
NewsPREMIUM. În luna ianuarie, Audi îşi păstrează poziţia de lider în segmentul premium în Romania, cu 74 de unităţi livrate şi o cotă de piaţă semnificativă de 40,2% din piaţa premium. Piaţa premium a înregistrat o scădere a cotei la 26% din piaţa totală, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2008, când piaţa premium s-a situat la o cotă de 35%. În România, Audi este lider de piaţă: în segmentul B cu modelele A4 şi A5, în segmentul C cu modelul A6 şi în segmentul
B-SUV cu modelul Audi Q5.
UN NOU SAAB. La Salonul auto de la Geneva din martie, Saab va prezenta 9-3X - un nou membru al gamei 9-3 ce va fi disponibil începând