Hatice Soysev Kolat, general manager al postului lansat în România de compania turcească Dogan, face bilanţul celor doi ani de Kanal D. Sursa: Răzvan Vălcăneanțu
La împlinirea a doi ani de existenţă pe piaţa românească de televiziune a Kanal D, Hatice Soysev Kolat, general manager al postului, face un bilanţ al realizărilor şi neîmplinirilor companiei. Ea oferă detalii inedite şi despre viaţa sa personală, legată în aceşti ultimi ani de ţara noastră, precum şi despre felul în care s-a adaptat la specificul cultural şi... culinar al României. Totodată, Hatice Soysev Kolat descrie felul în care Kanal D încearcă să treacă cât mai uşor peste criza mondială, care a lovit puternic Turcia şi îşi face simţite efectele şi în România.
EVZ: Poate fi socotită povestea Kanal D în România o poveste de succes?
Hatice Soysev Kolat:
Da, eu cred că da, putem vorbi în termenii aceştia. Sunt mândră, la rândul meu, să fiu parte a acestei poveşti de succes. Este primul „steag” al Turciei înfipt pe piaţa europeană, dacă vorbim numai despre televiziuni. Deja mă simt jumătate româncă, jumătate turcoaică.
Bilanţul celor doi ani de Kanal D?
După cum ştiţi, am reuşit să urcăm pe locul 1 în audienţă, în intervalul „whole day” (n.r. - până la ora 20.00). A fost necesar să aducem câteva noutăţi în peisajul audiovizual românesc. Mă refer, în primul rând, la reality-show-uri, şi mai ales la cel mai mare succes al nostru, „Noră pentru mama”, un fel de „Big Brother”, dar cu şi mai multă sare şi piper. Ne vom concentra în continuare pe sectorul de ştiri şi de produse străine. Vrem să construim un canal de televiziune alternativ faţă de oferta tra diţională a celorlalte posturi. Difuzăm şi multe seriale şi filme de televiziune turceşti.
Cam care ar fi publicul la care v-aţi gândit când v-aţi apucat de treabă?
Ne adresăm în egală